15 stycznia 2014

Vepiz

                 Vepiz. Kobieta. Rocznik 96. Osiemnaście lat to nie przelewki. Ludzie czy chcą czy nie muszą spoważnieć i zacząć planować. Ta strona może stać się odskocznią, która przyda mi się na tym etapie życia. Nie mam żadnych oczekiwań, jak jest to jest. Vepiz dopiero zaczyna istnieć, ale kiedyś w strefie blogosfery był ktoś taki jak ChocoCho. Małymi łapkami odcisnęła nieznaczne piętno w tym internetowym świecie. Wierz lub nie, to głupiutki prototyp Vepiz.
Pojawią się tu głównie opowiadania. Niektóre starsze niż możesz przypuszczać. Publikowane na tej stronie teksty są moim dziełem i wyłącznie moją własnością. Przestrzega się przed kopiowaniem jakichkolwiek treści. Mile widziane opinie. 
Nie znam się na grafice blogspota, dopiero się edukuję. Korzystam głównie z szabloniarnii. 

Na blogu publikowane są dwa oddzielne opowiadania: "Skrzydlaty" i "Cicho". Pierwsze z nich zaczęło powstawać lata temu, ale już po trzech rozdziałach zostało przeze mnie odepchnięte jak obrzydliwa, gruba mucha, wtedy też porzuciłam cały blogowy świat. Teraz jestem i na nowo podejmuję próbę wychowania tego autystycznego dziecka. Zobaczymy jak z tym będzie, może stracę cierpliwość i uduszę je w pewnym momencie poduszką, gdy będzie słodko spało. 
W przeciwieństwie do poprzedniego opowiadania "Cicho" jest nowiutkie i nieskalane, nie mam zamiaru narzucać mu żadnych ram. Może być niespójne, momentami dynamiczne innymi pełne refleksji o naturze eklektycznej. Przez nie będą przeplatać się moje myśli. Każde kolejne słowo będzie zależne wyłącznie od mojego aktualnego humoru. Ma być dla mnie oderwaniem od sztywnej, zaplanowanej fabuły "Skrzydlatego".

w blogowym świecie od: 2007
nazwa strony: vepiz
autor: vepiz
narodziny bl
oga: 12 stycznia 2014 

instagram vepiz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony